Навчальний проект 2019-20



 Тема: Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології


Ключове питання:
Ми та Інтернет. В чому наша співпраця?

Проблемні питання:
1.     Що таке штучний інтелект? Що спільного між машинним і людським інтелектом?
2.     Що таке Інтернет речей? Із чого він складається?
3.     Із чого складатиметься Інтернет майбутнього?

Тематичні питання:
4.     Які напрями створення штучного інтелекту?
5.     Які напрями використання штучного інтелекту?
6.     Які існують етичні проблеми створення інтелектуальних роботів?
7.     Як ви розумієте слова Норберта Вінера (засновника кібернетики) «Обчислювальна машина цінна рівно на стільки, на скільки цінна людина, що її використовує»?
8.     Яким чином Інтернет речей створює новий життєвий простір людини?
9.     Що таке колективний інтелект? У яких напрямах його використовують уже зараз?
10.           Що ви розумієте під Smart-технологіями? Чи використовуються вони у вашій школі?

Опис проекту:
Метою проекта є ознайомлення учнів із поняттям про штучний інтелект, Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. Виконав завдання проекту, учні навчаться логічно мислити, працювати за інструкцією, аналізувати різні джерела та обрати необхідну інформацію, будувати карту знань, створювати презентацію, буклет, досліджувати розвиток інформаційних технологій та застосовувати їх у своїй діяльності.   

Класи: 10 клас
Матеріали:
1.     Інструкції до виконання
2.      Навчальна презентація
Обладнання:
1.     Комп’ютери  (8 шт.), принтер, проектор, екран.
Програмне забезпечення:
1.     Браузери: Google Chrome, Opera.
Ресурси Інтернету:
1.     Створення хмари слів  https://worditout.com
2.     Створення презентацій: https://docs.google.com/presentation
3.     Створення буклетов:  https://www.canva.com
4.     Платформа для онлайн-тестування :  https://create.kahoot.it/kahoots/my-kahoots

Навчальні цілі та очікувані результати навчання:
Учні  ознайомляться з Інтернет технологіями в нашому житті, проаналізують напрямки розвитку Інтернет  речей, використання  Smart-технологій в житті, переглянуть відео «Smart-технології майбутнього ». Продемонструють знайдений матеріал з теми згідно своєї групи, створять свою презентацію, буклет, та хмару слів.
Учні також напишуть звіти про роботу в групі, та пройдуть тестування з теми.
Учні будуть працювати в малих групах та виконувати завдання згідно теми групи. Після завершення роботи, всі презентації груп будуть розміщені на сайті.
Діяльність учнів:
Протягом першого уроку  учні будуть ознайомлені із завданням та почнуть пошук матеріалу. Учні будуть поділені на 4 групи, за темами: "Штучний інтелект в нашому житті", "Smart-технології в процесі навчання", "Історія розвитку Інтернет речей", "Тенденції розвитку та застосування штучного інтелекту, інтернет речей та Smart-технологій в процесі навчання".  На другому уроці учні будуть аналізувати знайдену інформацію та структурувати її для подальшої обробки за допомогою програмного забезпечення.
На третьому-четвертому  році учні будуть ознайомлені з роботою в онлайн  програмах і методах роботи в них.
На п’ятому уроці кожна група учнів буде представляти результати своєї праці. 

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
5 уроков
Вхідні знання та навички:
Учні повинні вміти працювати з он-лайн  програмами та володіти інформацією з теми «Інформаційне суспільство та  технології»

Методи оцінювання:
2.      Плаформа Kahoot для оцінювання набутих знань в процесі виконання проекту.



Ключові слова
Штучний інтелект, Інтернет, мережа, он-лайн редактори, платформи тестування, Інтернет речей, публікації, буклети, презентації, Smart-технології, процес навчання.



Роботи учнів:


Комментариев нет:

Отправить комментарий